درباره من

سوابق تحصیلی

  • دکتری مدیریت رسانه -دانشگاه تهران
  • کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی- دانشگاه تهران
  • کارشناسی مدیریت بیمه- دانشگاه تهران
  • فارغ التحصیل دوره عالی مشاوره مدیریت -سازمان مدیریت صنعتی
  • دوره نگرش اقتصادی - اجتماعی به مدیریت-موسسه ISEOR فرانسه
  • دوره تربيت مدرس مديريت تكنولوژي( يونيدو و سازمان مديريت صنعتي)
  • دوره مديريت استراتژيك (سازمان مديريت صنعتي)
  • دوره بازاريابي خدمات (  سازمان نوسازي صنايع ايران)
  • دوره مميزي بازاريابي (سازمان نوسازي صنايع ايران)
  • دوره های تکدرس طی شده در دانشگاه های خارج از ایران

 

  ·         Irrational behavior-Duke University

Strategic Management and Innovation- COPENHAGEN BUSINESS SCHOOL

    Pubic Relation for digital Media- National University of Singapore

·         Business Analytics- University of Pennsylvania

·         Leading People and Teams- University of Michigan

Organizational Leadership- Northwestern University

·         Foundation of Marketing Analytics- ESSEC Business School

·         Game Design and Development- Michigan State University

·         Conflict Management- University of California, Irvine

·         Social Media Marketing-  Northwestern University

·         Digital Marketing- University of Illinois at Urbana-Champaign

·         International Marketing in Asia- Yonsei University

·         Brand Management: Aligning Business, Brand and Behavior-University of London

·         Game Theory-Stanford university

·         Conversations that Inspire: Coaching Learning, Leadership and Change-Case Western Reverse University

·         Gamification-Wharton University of Pennsylvania

·         Competitive Strategy- Ludwig-Maximilians-Universität München (LMU)

·         Leading Strategic innovation in organization- Vanderbilt University

·         Foundation of ecommerce-Nanyang Technological university

·        ·         On Strategy: What Managers can learn from Philosophy - CentraleSupélec

·         Organizational Analysis -Stanford university

·         Developing Innovative Ideas for New Companies: The First Step in Entrepreneurship-university of Maryland

·         Model Thinking- UNIVERSITY OF MICHIGAN

·         Unethical Decision Making in Organizations-University of Lausanne

·         Making Better Group Decisions: Voting, Judgment Aggregation and Fair Division- University of Maryland, College Park

·         Managing the Company of the Future-University of London

·         Women in Leadership: Inspiring Positive Change- Case Western Reserve University

·         Surviving Disruptive Technologies- University of Maryland, College Park

سوابق آموزشی

تدریس دوره های آموزشی مختلف از جمله دوره های زیر در مراكز آموزش عالی متعدد از جمله دانشگاه تهران،دانشگاه سوره سازمان مدیریت صنعتی، دانشكده كارآفرینی دانشگاه تهران، موسسه آموزش عالی آزاد بهار، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان، اتاق ایران و آلمان، موسسه TMBA،  موسسه مشاوران، آموزشگاه بازارسازان  و ...

  • دوره روش تحقیق
  • دوره مدیریت رسانه
  • دوره اصول بازاریابی و مدیریت بازار
  • دوره استراتژیهای بازاریابی
  • دوره اصول و مبانی تدوین طرح كسب و كار (Business Plan)
  • دوره ارتباطات یكپارچه بازاریابی (IMC)
  • دوره طراحی و تدوین طرح بازاریابی (Marketing Plan)
  • دوره مدیریت برند
  • دوره مدیریت تبلیغات اینترنتی
  • دوره مسائل جاری بازاریابی
  • دوره بازاریابی صنعتی
  • دوره مهارتهای عمومی بازاریابی و فروش
  • دوره طراحی مدل کسب و کار
  • دوره فروش اینترنتی
  • دوره تحقیقات بازاریابی
  • دوره مدیریت ترویج
  • دوره مدیریت ارتباطات
  • دوره بازاریابی اینترنتی
  • دوره رفتار مصرف کنندگان آنلاین
  • دوره STP

 

برگزاری كارگاه‌های آموزشی متعدد در حوزه بازاریابی، فروش و تبلیغات برای موسسات متعدد دولتی و خصوصی از جمله:

 

  • شركت سرمایه گذاری مسكن
  • شرکت پخش رازی
  • بانك سامان
  • شركت خدمات موبایل رهنما (beep)
  • فولاد مبارکه
  • پولاد كاوه
  • پارسیان چوب
  • همراه اول
  • آسا گلد
  • شرکت آب و هوا
  • گروه پاترون
  • و ...

سخنرانی در كنفرانسها وهمایشها

·سومین كنفرانس بین المللی مدیریت (مقاله تبلیغات اینترنتی در ایران؛ تنگناها و راهكارها) {تهران، سالن اجلاس سران}

دومین كنفرانس بین‌المللی مدیریت و فناوری اطلاعات و ارتباطات (مقاله مدل كسب و كار الكترونیك برای بازار مشاوره مدیریت ایران) {تهران، هتل المپیك}

اولین كنفرانس ملی مدیریت صنعتی (كارگاه روشهای افزایش فروش با رویكرد تبلیغات) {تهران، آمفی تئاتر روزنامه اطلاعات}

اولین گردهمایی سراسری مدیران كشور: بازانگاری مدیریت (مقاله استراتژی‌های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن اجلاس سران}

اولین سمینار بازاریابی، تبلیغات و روابط عمومی (كارگاه مدیریت تبلیغات اینترنتی) {تهران، دانشكده صدا و سیما}

سومین كنفرانس بین المللی بازاریابی (كارگاه استراتژی های تبلیغاتی برای خدمات) {تهران، سالن همایش های رازی}

اولین كنفرانس ارتباطات یكپارچه بازاریابی و برند (طراحی شعار تبلیغاتی) {تهران، هتل المپیك}

همایش خانه مدیران (سلامت سنجی واحد فروش) {تهران، سالن مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}

دومین كنفرانس ارتباطات یكپارچه بازاریابی و برند در شیراز (IMBC) (بایدها و نبایدهای برند آفرینی) {اتاق بازرگانی و صنایع و معادن شیراز}

دومین همایش برندینگ، مشتری مداری و حضور در بازارهای جهانی (برند و برندسازی) {مشهد، سالن همایشهای برج ساپكو}

همایش خانه مدیران (روانشناسی پول) {تهران، سالن مركز آموزش سازمان مدیریت صنعتی}

همایش اداره کل تعاون استان گلستان( نقش و جایگاه برند و برندسازی در تعاونی ها)، (گرگان،سالن اجتماعات بانک ملی)

همایش خانه مدیران (تکنولوژی های ساختار شکن-Disruptive Technologies) ( تهران، مرکز آموزش سازمان مدیریت صنعتی

همایش تجربه های فیروزه ای ( روانشناسی پول)(  تهران ،سالن اجتماعات همراه اول)

و ...

 

کتب و مقالات

كتاب ها

·ترجمه كتاب چگونه تبلیغات موفق بسازیم؟ {انتشارات سازمان مدیریت صنعتی} (1386)

·ترجمه كتاب ابزارهای مدیریتی {انتشارات سازمان مدیریت صنعتی} (1388)

·تالیف کتاب مدیریت تبلیغات اینترنتی {انتشارات كارگزار} (1388)

 

مقالات

·نگارش بخش چهارراه تبلیغات (از شماره 11 تا 19 مجله دانش تبلیغات)

·نگارش بخش كلینیك بازاریابی و تبلیغات (از شماره 169 تا 178 ماهنامه تدبیر)

·  تحقیقات بازاریابی (Marketing Research) (شماره 169)

· طرح بازاریابی (Marketing Plan) (شماره 170)

· طرح و برنامه تبلیغات (Advertising Plan) (شماره 171)

· مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) (شماره 172)

· مدیریت بر نام تجاری (Brand Management) (شماره 173)

· رفتار مصرف کننده (Consumer Behavior) (شماره 174)

·بخش بندی بازار (Market Segmentation) (شماره 175)

· مدیریت فروش (Sale Management) (شماره 176)

· ممیزی بازاریابی (Marketing Audit) (شماره 177)

· قیمت گذاری و مدیریت بر قیمت (Pricing) (شماره 178)

·سرنخ گمشده تبلیغات (ماهنامه تدبیر شماره 164)

· اینترنت ابزاری كارآمد در خدمت تبلیغات (مجله دانش تبلیغات شماره 10)

·استراتژی های ملموس سازی در تبلیغات خدمات (فصلنامه مهندسی تبلیغات شماره 1)

·مدیریت كانالهای توزیع (ماهنامه تدبیر شماره 179)

·روشهای بودجه بندی فعالیتهای تبلیغاتی (فصلنامه توسعه مهندسی بازار،  شماره 2)

·چگونه مخاطبان تبلیغ خود را انتخاب کنیم؟ (نشریه بین المللی مهندسی تبلیغات، شماره 2،3)

·هدفگذاری و تدوین استراتژی تبلیغات (ماهنامه مدیریت بازاریابی و تبلیغات، شماره 9)

· بررسی صنعت مشاوره مدیریت (ماهنامه تدبیر، شماره 238)

·شناسايي عوامل مؤثر بر رضايت دانشجويان از سازمان هاي ارائه دهنده آموزش هاي شغلي(نامه آموزش،شماره 5)

·چگونه مي توانيد انگيزه و رشد شخصي خود را افزايش دهيد؟ (ماهنامه مديريت ،شماره121 و 122)

  • برترين ابزارهاي مديريت در سال 2006(ماهنامه تدبير، شماره 186)
  • سردبير بخش نظرسنجي هاي سازمان مديريت صنعتي(IMI SURVEY)-(منتشره در ماهنامه تدبير از اسفند 1388 تا ده شماره)
  • برترين ابزارهاي مديريتي در سال 2005  (ماهنامه تدبير، شماره 166)
  • بررسي بازارمشاوره مديريت در جهان (ماهنامه تدبير، شماره 152)
  • برترين ابزارهاي مديريتي در سال 2008(ماهنامه تدبير، شماره 207)
     

·         Determinant Of Audiences Satisfaction From News Broadcasting Programs In The Islamic Republic Of Iran, Interdisciplinary Journal of Contemporary Research in Business ,Vol. 3,No.4,Aug 2011

 

مصاحبه ها،میزگردها و گزارش ها

·میز گرد ماهنامه تدبیر  با عنوان نقش و جايگاه خدمات مشاوره مديريت در توسعه و ارتقاي صنعت كشور –اسفند 1390

·سرمقاله تدبیر –نقش و جایگاه مشاوره مدیریت-شماره 265 تدبیر، شهریور 1393

·روزنامه اقتصادی مدیریتی فرصت امروز: مصاحبه با عنوان بررسی باید و نبایدهای تبلیغ از طریق کانال‌های تلگرامی  (23 آبان 1394)

·روزنامه اقتصادی مدیریتی فرصت امروز: مصاحبه با عنوان ایده‌یابی با فرآیند نوآوری باز (30 آذرماه 1394) 

 و ...

 

سوابق اجرایی

مركز آموزش مديريت دولتي (سابق)-از سال80 تا 82

 كارشناس مشاوره، سازمان مديريت صنعتي

دبیر اولین جایزه مشاوره مدیریت ایران

طراح  و رئيس مركز كلينيك مشاوره مديريت سازمان مديريت صنعتي

رئیس گروه مشاوره بازاریابی سازمان مدیریت صنعتی

مدیر دوره های تخصصی و کاربردی سازمان مدیریت صنعتی

عضویت ها

  • انجمن مديريت
  • انجمن مشاوران مديريت ايران
  • انجمن بازاريابي
  • انجمن تحقيقات بازاريابي

 

سوابق مشاوره ای

مجری و کارشناس پروژه های متعدد پژوهشی و مشاوره ای در سازمان های مختلف از جمله:

· سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران

·سازمان مدیریت صنعتی

·  سازمان تامین اجتماعی

· شركت بهنور

·  تهران شيمي

· شركت سازه گستر سايپا

· ايران هورمون

· شركت دراج

· شركت پتروشيمي

· شركت پلي اكريل اصفهان

· موسسه پژوهشهاي تامين اجتماعي

· شركت رجا

· شركت سيم و كابل ابهر

·صنایع فلزی مازند

· گروه صنعتی آرتا (نمایندگی رسمی مازراتی در ایران)

·  شركت رزگاز كاشان (لوازم خانگی)

· شركت مهندسی صنعتی دمیرچی (تجهیزات و دستگاه های صنعتی)

· شرکت آریا ایده (كاغذ دیواری و كف پوش)

·شركت مبین آزما طب (مواد آزمایشگاهی)

· آژانس مسافرتی اسرا پرواز (ایوار)

· شركت كیمیاگران لیا (برندهای ژاكول و لیكول)

· شركت پارس آژیراك (نماینده رسمی برندهای فایك، یوروتك، گلوبال فایر، فایر پرو، تیرل و ...)

·گروه پاترون (تجهیزات و مواد مصرفی صنعت فولاد)

· شركت كیمیا سوشا (تجهزات پزشكی)

·شركت نیك پخش پرگاس

·شركت آسا گولد

· و  ...